Paid Social
Paid Social
Paid Social
Web
Web
Web
Frede Høst Denmark

Periode
2022 – nu
Website
fredehost.dk
Industri
Design og interiør
Frede Høst Denmark er en dansk designvirksomhed som er særligt kendt for deres ikoniske Raflebæger i træ. Virksomheden der startede tilbage i 1995 som et far-og-søn-projekt mellem Frede og hans far, og drives i dag af Frede og hans datter, Emma Vang Høst, med produktion i Danmark.
Frede Høst Denmark er en dansk designvirksomhed som er særligt kendt for deres ikoniske Raflebæger i træ. Virksomheden der startede tilbage i 1995 som et far-og-søn-projekt mellem Frede og hans far, og drives i dag af Frede og hans datter, Emma Vang Høst, med produktion i Danmark.
Frede Høst Denmark er en dansk designvirksomhed som er særligt kendt for deres ikoniske Raflebæger i træ. Virksomheden der startede tilbage i 1995 som et far-og-søn-projekt mellem Frede og hans far, og drives i dag af Frede og hans datter, Emma Vang Høst, med produktion i Danmark.
Baggrund for samarbejde
I en tid, hvor mange danske designbrands konkurrerer om forbrugernes opmærksomhed, ønskede Frede Høst Denmark at styrke deres digitale tilstedeværelse. De søgte en strategi, der kunne vækste salget og øge kendskabet online – uden at gå på kompromis med den eksklusive kvalitet og det æstetiske udtryk. For Frede Høst Denmark var det afgørende, at samarbejdspartneren havde en holistisk tilgang, evnen til at sætte sig ind i deres verden og samtidig havde en dyb forståelse for dansk designtradition og storytelling. Dette førte til samarbejdet med DOT & CO.
I en tid, hvor mange danske designbrands konkurrerer om forbrugernes opmærksomhed, ønskede Frede Høst Denmark at styrke deres digitale tilstedeværelse. De søgte en strategi, der kunne vækste salget og øge kendskabet online – uden at gå på kompromis med den eksklusive kvalitet og det æstetiske udtryk. For Frede Høst Denmark var det afgørende, at samarbejdspartneren havde en holistisk tilgang, evnen til at sætte sig ind i deres verden og samtidig havde en dyb forståelse for dansk designtradition og storytelling. Dette førte til samarbejdet med DOT & CO.
I en tid, hvor mange danske designbrands konkurrerer om forbrugernes opmærksomhed, ønskede Frede Høst Denmark at styrke deres digitale tilstedeværelse. De søgte en strategi, der kunne vækste salget og øge kendskabet online – uden at gå på kompromis med den eksklusive kvalitet og det æstetiske udtryk. For Frede Høst Denmark var det afgørende, at samarbejdspartneren havde en holistisk tilgang, evnen til at sætte sig ind i deres verden og samtidig havde en dyb forståelse for dansk designtradition og storytelling. Dette førte til samarbejdet med DOT & CO.



Løsning
We developed a minimalist, modular stationery system that integrates seamlessly with digital workflows while celebrating the art of handwritten communication. Our design approach combined sustainable materials, ergonomic design, and a clean visual identity that speaks to professionals who appreciate both form and function, creating a product line that feels both cutting-edge and timeless.
We developed a minimalist, modular stationery system that integrates seamlessly with digital workflows while celebrating the art of handwritten communication. Our design approach combined sustainable materials, ergonomic design, and a clean visual identity that speaks to professionals who appreciate both form and function, creating a product line that feels both cutting-edge and timeless.
We developed a minimalist, modular stationery system that integrates seamlessly with digital workflows while celebrating the art of handwritten communication. Our design approach combined sustainable materials, ergonomic design, and a clean visual identity that speaks to professionals who appreciate both form and function, creating a product line that feels both cutting-edge and timeless.












Discover other projects
Dive into our diverse collection of innovative projects, where creativity meets cutting-edge technology to solve real-world challenges